Kungen, brur! alååå papperskorg?

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn vilken dag.... Jag kommer få magrutor av folket i min skola... Galet mycket skratt asså.
Skojar inte :D


Det va rätt tråkiga lektioner idag Eng Sv MATTE, Italiano på morgonen det va najs.
Själva ämnet Sv och ENg är trpkigt men vi lyckades ha kul och en och en halv timme kändes inte som en evighet.

Efter skolan drog vi iväg till Skäris. KUNGEN alåååå! HAHA, söta Fre (klicka så kommer du till hennes blogg) dansa på scenen me sina tjejer och aa .. kungen va där XD
MItt i fet förort me massa blattenation, ännu mer skratt där assåå.. Han invigde det nya centrumet (heter det så?) som nu är nordens största köpställe. Hahah han gick på en sida som va avspärrrad från allt folk. Nån trodde kungen va, som hon sa: "svart" ? HAHA, nån fråga var hans krona va. Osv hihi

Träffade My habesh girl iaf , massa kärlek till dig!, var me Kevin Michel, Himooon ,Gambian crazy, latina jennifer, och massa andra från skolan och 100 andra olika ställen. Träffade Bror Panovic! aaah de va länge sen!! Men fett jobbigt det va att hitta honom. Först sms: Från pano: Var är du?
Jag såg min omkring, svarar: Vid en papperskorg under ett träd. (skit bra svarat Laura! nu vet han EXAKT var du är!)
Mobilen ringer, Stefans röst som bryter på serbiska: "Va fan gör duuu under en papperskorg vid ett träd???"
Fluffyy: HAHHAHAHAHHAHHAAHHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAH OMG IDJUT. läs smset igen..
Tystnad
Pano: aja what ever!
Fluffyy: aa men säg var du e da.
Pano: AA jag e där man går in du vet?

Tystnad

Fluffyy: Mm.. jag vet precis... -.-
WHAT? HAHHAAA min förklaring va ju tusen gånger bättre då XD
men de va kul alltihopa hah.

En sak va dock inte så kul.. asså jag fattar inte... sliskar me 30 kilo gelé å vax i håret som ska ragga på alla brudar? Okej, inte alla men ... eeh dom flesta? De helt okej å flörta å sånt fan, de kul ju alla kan göra det. Men att glo fett odiskret upp och ner och låta blicken fastna vid tuttarna eller rumpan?? Nej tack... att sen peka på bruden å säga till sina kompisar att kolla. OKEJ vissa gillar säkert men den där "sexiga" blicken på mina bröst?? NEJ TACK. Jag hade på mig en STOR bape tröja, ett vitt linne under som går över rumpan och stora adidas mjukis. Håret uppsatt å allt. Vf kollade han HAHA men ser ju inget...
Den här snubben kollade hela tiden medans jag letade efter busskortet i väskan, medan jag stod i kö för det va så mkt folk som skulle igenom spärrarna, han glodde när jag snacka me en kompis. Den där äckliga blicken ni vet ?
Haha fy fan xD

Men aja w/e vem bryr sig, kände för å skriva det iaf.
Hungern gjorde att

Nu är jag helt slut och sitter här helt mätt. Ska ta en dusch...
Bye, Peace out!

Komentarer & åsikter
Postat av: Nilufer

hahahhaha

asso jag hade typ samma som deeeeeej =P!!!

såå sköööning daag , vafaaan vf sms du intee

jag kunde ju träffa dej , jag såg henne , ochbruuur kuuungen hahahah ...



säkert va d en dt som kollade så på dej , skäris barn e så ..

bööögar allihopppa aliihoppa =P

heheah <33



e allt bra med dej

2008-09-05 @ 07:00:38
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Sarah

var ligger det här? vad har jag missat? haha

2008-09-06 @ 14:54:08
URL: http://estailo.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0