Mulatter är katter - men min mulatt är mer än katt

Alåå, fett många som fyller år nu i September. Dagens B-day child:

Himyon, grattis!



Nu till en liten cool sak, mötte upp Mulatt katten i Slussen, underbart att vara me henne svär... vi nästan har alltid kul tillsammans, olika men ändå så lika. IAF. Åkte till Luma (tror de heter så) och Adidas Outlett,  fan hitta massa saker ja ville ha såklart -.-
Ville rensa affären xD

Katten hittade den här skon, med stegäknare på plösen haha, tyckte dom va fett sköna ^^,



Det va allt för mig på ett tag... Ska plugga nu.
Peace!

 

Komentarer & åsikter
Postat av: Anonym

Sv: Du var inte där och du såg det inte.

Vi vann en match och det var tjejernas match om man ska räkna sådär...

2008-09-16 @ 17:34:46
Postat av: Nilufer

taack gumz ! <3

mend e skit svåårt och vår läärare han vet ej va han snackaar om ens.

så jag hhar varit på dålig humör sen vi började med historia. asso jag har vg vill inte attdet ska sänkaas ! :/ ska döda sööönder nu med plugget ska plugga tills jag däckaar ..

kommer döööö ! , fuucking nian , fuck att jag börja om =P

taack igeen <33

2008-09-16 @ 17:38:05
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Laura!

Svar till anonym: Nepp jag va inte där.

Vet bara det jag har hört från olika som va där som hejade på olika skolor, det är allt.

Grattis i sånna fall!

2008-09-16 @ 17:39:28
URL: http://fluffyy.blogg.se/
Postat av: Nilufer

aa d e ba plugg plugg plugg . men haft så mkt att tänka på så aa d e mest d som förstörrt för mig ,

men hoppas jag fixar d imorn !! <33



ska vara en soldat och kriga söööönder =P <33

mååste pluggish nu ! , syyns

2008-09-16 @ 17:45:04
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Saga

Varför försvann mina uppgifter.. jag ska inte vara anonym, jag hatar anonyma kommentarer XD

2008-09-16 @ 18:08:31
URL: http://sagapaga.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0