Jag är.... Bäst!

GAH!


Det händer fett mycket härliga saker i livet just nu, mer än vanligt alltså haha ;)

Bloggen?? Äh, jag skriver när jag har nått att berätta.

Har haft en skit bra dag, och en skit bra helg med dans och fotboll.

Inget är negativt just nu, Mitt fluffyy hår har ÄNTLIGEN fått en lösning och nu trivs jag i mitt lockiga latina hår (fast ibland klagar jag för mkt ändå) Ser bara fram emot dans och dans och dans.

Hiphop, street och dancehall är tyngaste.

Skolan tar upp lagom mycket tid och min klass e helt fucking bäst.
Smeknamn på allt och alla och skojare på heltid. Brk is the shiiieat, snakca om chill skola.
Har fått massa nya sköna kompisar. Tex mex och jag håller ihop sen dagis, STILL IN THE SAME CLASS!! De helt otroligt!
Love yah slim shady. ;) (internt)

Hade en skit bra efetrmidda hos killen min... Mys, film och hemma gjord pizza. Tjockis? Eeeh fuck that! I love food. Å fan vad god den blev, vi är riktigt duktiga, visst Dani?
Fick magrutor sen efetr maten... asså jag har inte skrattat sådär mycket på länge... och de bästa är att det vi skratta åt va så jävla tråkigt så jag försöker inte ens förklara vad det va som hände. Men tack rumänier ungar, ni gjorde min dag!

Dags för mys pys nu. Peace out, fuckers ;)

Vem vet när jag skriver igen :O


Komentarer & åsikter
Postat av: Camilla

På bilden du har på kategorisidan ser håret skitsnyggt ut... vill permanenta mig men det sliter så jäkligt på håret...

2008-09-09 @ 16:00:58
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0