Mors dag

Heter det grattis på morsdag?
Vet inte, men jag säger så ändå.

Grattis på mors dag mamma! Älskar dig såå mycket. Tack för att du alltid ställer upp för mig, tack för alla dina råd och för att du alltid lyssnar på mig. Jag kan säga allt till dig, även om jag väljer att ljuga och dölja vissa saker så vet jag att jag kan säga vad jag vill.
Du har inte glömt hur det är att vara 16 år å ha kille, slut betyg, träningar, massa plugg, intriger, osv.
Du minns hur det är att vara barn och därför förstår du mig så bra!

Mina barndoms minnen är fulla av skratt, fotboll och musik.
Du lärde mig att dansa och spela fotboll och än kan du lära mig mer.
Minns i colombia när vi gick till parken å gungade flera timmar i sträck

Jag säger som tupac: Det finns inget sätt som jag kan betala tillbaka dig men jag hoppas du förstår.



Nu ska jag ut!

Peace.

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0