Datasalen... Igen...

Längtar efter  å få komma hem och slappa.
Men tills dess måste jag sitta i det här kvalmiga rummet och skriva och skriva....


Hur som helst så funkar den här inloggingnen å den här blogg sidan e mycket fräschare.


Chelsea förlorade igår.... Pga fucking h*r planen som va så jävla KEFF!!!
Hur fan kan man spela en CL final på en sån gräsmatta??

Det va perfekta läget... Ronaldo hade b'änt sin straff å Terry skulle få avgöra allt å så halkar han...
Visserligen flippade Drogba helt och utdelade en fett onödig örfil men...
Jag tycker ändå Chelsea spelade klart bäst i andra halvlek.
TVÅ snygga skott på mål, en stolpe å en ribba. Va fan asså, kan man ha mer outur?
´
Men men, livet går vidare, jag är inte direkt ett stort fan av Chelsea men jag ville inte se Mn Utd ta hem titeln.

Nu måste jag hjälpa ma girl S me datan, så skriver kanske mer sen
Baj baj! See yah
Peace.



Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0