Welcome to the good life.

Kanye West ft T-pain - Good life



Anledningen till att jag valde låten är för att livet är skönt, inte alltid, men mitt är det för det mästa.
När det går neråt finns det nått att se fram emot och längta till, och man känner skillnaden sen när man mår bra igen. Det är så alla funkar, ingen kan vara glad och lycklig jämt.

Sen gillar jag verkligen Kanye, han gör sköna låtar och har stora vyer, alltså han sammarbetar med olika artister med annan musik stil Tex daft punk. Han gör musik som man kan lyssna på oavseet om man e rockare eller 100% hiphop.

När Stronger började spelas på radio blev den snabbt populär och helt plötsligt var det jätte inne att lyssna på kanye om man va fjortis. Nu ser jag ingen på playahed.se som är med kaney team, bara dom som verkligen diggar han.
Men så är det med så mkt annat oxå, fotbollen tex. Samma sak, brudar som inte ens bryr sig klädde sig sexigt gjorde sträck i ansiktet, tog kort och skrev sen : Djurgården tills jag dör. Sen gick dom på derby och skrek

1. När det blev mål
2. När alla andra skrek
3. För dom såg en snygg kille
4. För att dom inte fattar nått om och vill ha lite upmärksamehet

Det var sommar då men tror du dom bryr sig om dif nu eller? Haha, dom kan inte ens vad offside är.. Tycker rätt synd om sånna brudar men aja, vi låter dom va bara.

Nu ska jag vila (a) Hoppas jag inte somnar xD
Baj baj fuckers!!


Komentarer & åsikter
Postat av: Alma

Just nu pågår en tävling i min blogg, i potten ligger ett läppglans från Face Stockholm!

till tävlingen
http://almaslilla.blogg.se/1205086837_tvling.html#comment
Tack!

2008-03-14 @ 14:45:48
URL: http://almaslilla.blogg.se
Postat av: Lizah

Äkta Lizah video, asså ! :)

2008-03-14 @ 23:30:08
Postat av: Paola

älskar den låteeen ;D

2008-03-14 @ 23:32:08
URL: http://paolita.blogg.se

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0