Morning


Åh jag har sovit så bra...! Är helt utvilad och inte seg alls.
Ska ut med kameran på graffiti jakt, det va länge sen jag gav ming ut och fota...
Kanske inte många som vet det men jag älskar att ta bilder.
På allt möjligt, helst graffiti, käppa saker och människor.
Framför kameran trivs jag inte alls xD

Jag har tur med vädret, inte för varmt och inget regn. Perfect! Nu kommer jag inte svettas ihjäl, hatar att gå omkring och svettas! Det känns så äckligt :S Kläderna klibbar, får bara lust att slänga av mig dom.
Lol. Så idag tar jag på mig Bape tjocktröja, palestina schal och baggy jeans.

Iaf, lägger upp en utav mina ABSOLUTA favorit låtar.
Den är helt underbar, håller ni med?
Wyclef är en grym artist och här e han tillsammans med Claudette i låten Two Wrongs



Sådärja.
Nu ska jag svara på lite kommentarer, läsa nån annan blogg och sen ska jag ut.
Ha en najs dag.
Peace yall

Komentarer & åsikter
Postat av: nulleew

snälla kan inte du hjälpa mej ??

jag har försööökt men d händer inget .

har du fina graffiti bakgrund elle så ?? ..

gillar du graffiti jag gör sj grafitti asso på papper inte väggar och så ::P

hehe

ge mej din msn så ger jag kod och sånt ..

vill inte att nån annan se du vet ..

2008-06-25 @ 12:41:25
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv: inga problem:)



hoppas din dag är bra!

2008-06-25 @ 17:15:24
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: lupum

vilka e favo bloggarna?

2008-06-25 @ 17:27:05
URL: http://lupum.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0