Paragraf 6: Ordet är kärlek

Lizah då! Taaaaack för den här kommentaren, verkligen helt gullig. Kan näästan se dig sitta och srkiva den.
Right you are gurl. Hahaha börjar garva när jag tänker på minnen som dom anonyma kommentarerna på bloggen, minns du hur vi satt och as garva? xD Helt seriöst, Pac sa nån gång har jag för mig att det skulle bli fett tråkigt "without all the haters" om dom verkligen försvann på riktigt... Ligger nått i det, va säger du? ;)

Sitter och skriver med en hand, luren i den andra. Fjärrhjälp med att skriva ut "the thing" i foto papper.
Hoppas hoppas han tycker om den... Today is the day brorsan, one year thats crazy man.
Vi har inte ens bestämt tid som vi ska träffas och jag sitter i sov kläder fortfarande HAHA (A). Sånna e vi, tar det som det komemr. De gröönt.

Grattis till oss! Hörs ikväll


Komentarer & åsikter
Postat av: Lizah

Naaw, Fluffy! ^^ Mr. Pac har rätt. Utan alla haters vilka skulle man då visa att man är hundra gånger bättre och inte sjunker ner till deras nivå?

Grattis till dig och Dorio <3

2008-12-22 @ 14:35:11
URL: http://lizah.blogg.se/
Postat av: Fatma

Läste att du dansar street.. har du nåt klipp där du visar upp några steg? :) skulle vara kul att se

2008-12-22 @ 17:57:57
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Linda

Sjukt fin blogg du har fått dig gumman! Såg din kommentar för ett tag sedan, men du hade lösen tror jag så jag kom inte in.. but FINALLY! :D Haha



Så söt du är gumman, det kommer det kommer :) Hur mår du nu för tiden stumpan?

2008-12-22 @ 22:46:08
URL: http://lllllinda.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0