Nästa sko köp är....

.... Redan planerat..... Tror jag.....

Jag har några par sneakers nu så jag funderar på nya lätta skor, converse är nog det mäst självklara.
Love them :S

Så, jag funderar på den här skönheten:




Yeah... Snart ska jag haffa dig älskling <3

Komentarer & åsikter
Postat av: paulina

gaah vilka snygga ? vart kan man köpa dm ? :)

2009-02-16 @ 19:44:14
URL: http://dancewithme.devote.se
Postat av: sara

jätte najsiga. vart kan man köpa dom

2009-02-16 @ 21:33:10
Postat av: Jolie

hejheej heter hemsidan nilssons.se ?? för när jag söker finns de ignen hemsida som heterså :S menaru du inte brandos.se då :P?

2009-02-17 @ 21:50:39

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0