Paragraf 2: Ät din kebab i lugn och ro

WAAZZZZZZZAAAA

Har varit ute hela verkligen hela dan jag e helt sluuuut.
Stressens mamma det här med julklappar asso, plus fattig som jag är (väntar på bidraget....... HAHA)  köper jag allt i sista stunden, har fortfarande några klappar kvar -.-
Men fan vad kul vi hade , Täby is the shit.
Drog me killen och träffade Mister Yasser på vägen, galet stort centrum kändes som det tog flera timmar att gå igenom allt.
Några grejer hittade vi, grattis till oss. Flum blev det... Vi har våra stunder, verkligen :)

Vi är tillsammans men kolla på oss och vi beter oss som syskon, dirver hit och dit om allt, as garv åt sjuka saker och mys från ingenstans,Vi klickar helt enkelt. Mellan våra bråk och tjafs håller vi oss för oss själva sen ere back to flum & love again... Blyga i ena stunden tönga i nästa. Fast när vi e trötta är vi fett tråkiga. Aja, skit samma!

Imorrn är det ETT ÅR och känns lite speciellt, såklart. Blir MAT + film + present + skratt + nått mer..
Har bestämt mig för att den här dagen ska inte bli fuckad nånstans. Kanske ska fixa till mig på riktigt, jaa JAG ska fixa mig, Hur ofta händer det lixom? Håret i en bulle mitt på huvet mjukis + stor t-shrit and I am ready to go. Men jag kan inte vara luffare på hel tid. Smink kan va riktigt super snyggt men jag orkar aldrig nu för tiden, om jag ska ha så vill jag att det ska se snyggt ut å inte helt skarr me svarta fläckar under ögonen av kajal som rinner. Drf har man utan så, inga problem.
Jag vill "se bra ut" men slippa fixa mig för att göra det. Om man ser bra ut avgör den som tittar, så i dina ögon e jag ful men i nån annans kanske söt. I mina ögon är jag oftast galet vaaacker (sajk ^^) Men vi säger så, låter bra.

Nu ska jag smida planer med Husse angånde vår eventuella attack på alby grillen.
Snubben vägrade servera oss mat när Husse (idjut) började spela upp sin jävla import musik -.-
Okej, I feel him, musiken kan vara pain in the ass en stressig efetrmidda men alååååå jag ville ha min kebabrulle. Ringde Mahad, stress i grillen. Kebab på bordet eller imoprt musik - Valet är ditt, make your choice.

Komentarer & åsikter
Postat av: Lizah

Fluffynation, har jag sagt hur otroligmycket jag gillar dig? Nej, nej, jag ÄLSKA dig!!

Du får mig alltid att le och bli glad oavsett hur jag mår innan. Detta inlägg var ren jävla glädje!

Låt ingen klanka ner på dig och ta igen skit. You're waaay to cool for that shiat ;);)



Kärlek!

2008-12-22 @ 01:55:47
URL: http://lizah.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0