Go natt

Har haft en lång och händelse rik dag så jag är välldigt trött.
Go natt alla och glöm inte å läsa inläggen här under!
Riktigt kul att se hur besökar antalet inte sjunker fast jag knappt skriver nått ^^,

Imorrn ere en ny dag, ska sova så jag orkar me den oxå.
Hejdå, peace fuckers
.




Tupac <3
Älskar Tupac ♥

Komentarer & åsikter
Postat av: tres

music is my drug too ;) mina hörlurar HJÄRTA x)

2008-04-21 @ 22:35:27
URL: http://mangofisk.blogg.se
Postat av: Anonym

Problemet med dig Laura är att du inte kan låta folk va. Konstigt att man liksom inte skriver vem man är då. Du lär ju filtera bort den här komentaren för att den är oacceptabel för dig men både du och jag vet att jag skrivit det. Du får gärna dela med dig den här till dina fjortisvänner, inga problem....

Ärligt talat, skulle jag tala om för dig vem jag var så skulle du aaaldrig kunna låta mig vara ifred. Erat snack skulle eka i aulan i flera år. Jag fattar inte hur man kan vara så respektlös mot människor, du säger att du kör ditt race och skiter i alla andra. Ja det märks att du kör ditt race men du skiter verkligen inte i alla andra, däremot kastar du skit över andra bakom ryggen. Jag skulle kunna skriva det här i MIN blogg men med respekten jag har gör jag inte det. Det betyder verkligen inte att jag respekterar dig, jag är inte rädd för dig heller men erat skitsnack asså... Oj va långt det här ble men tänk efter.. dina löften? Hur jävla bra är du på att hålla dom egentligen? Dina löften är våra löften, allas löften tillsammans, men vissa bimbosar som du klarar tydligen inte av att hålla löften. Ge människor en chans, är vi inget å ha låt oss vara?!
Jag orkar inte med sånna som du, verkligen inte!

2008-04-22 @ 23:13:38
Postat av: Salina

Men lilla vän snälla , palla slösa sin tid på att skriva den där texten sen inte våga säga vem de är om du är mogen nog och står för den långa texten du skrev kan du lika gärna säga vem du är?
Om du har något imot att hon snackar skit låt henne va fan bara hon inte öppnar sin mun och säger något om dig! Och om de är något om dig var lite mogen och våga gå fram och fråga vad som är prblemet eftersom du inte var rädd för henne eller nått vad är då problemt stå för de du skriver istället!

2008-04-23 @ 19:44:48
Postat av: Lizah

Kära människa, gud vad underbar du är! Jag skrattar, det gör jag verkligen.
Om du nu inte är rädd för Laura varför vågar du inte säga vem du är?
Om du är "RÄDD" att vi ska snacka om dig, kom fram till oss och va modig och säg att du har problem med oss. Är du modig och ärlig nog att säga det till våra ansikten så låter vi dig vara.
Om du tror att du kan såra henne genom att kalla henne bimbo, eller såra hennes vänner genom att kalla oss fjortisar så kan du glömma det! Vi tar inte åt oss av vad folk säger om vi vet att det inte stämmer.

Sluta skriva, du slösar tid egen tid. Jag fattar inte ens att jag tar min tid och uppmärksamhet och lägger dig på dig för det du håller på med är så himla patetiskt!

2008-04-23 @ 20:40:24
URL: http://lizah.blogg.se
Postat av: Mr. peeaaamp

haha asså nån har inget liv, om du verkligen känner så
borde du gå till en psykiatrer eller nåt så att du kan prata ut för man märker verkligen att du stör dig på att andra kan leva sitt liv och stänga ut allt annat negativt i deras liv, du säger att hon snackar skit o shit men låt henne, det är hennes liv och hon får leva det precis som hon vill, har du nåt att säga så säg de framför henne

2008-04-23 @ 21:53:24
Postat av: Laura

Här kommer då mitt svar:
Jag har funderat på vem du kan vara som skriver och inte säger vem du är och jag har en gissning men är inte säker.
Du syftar på saker i din kommentar och är säker på att jag vet vem du är och att jag vet vad du menar..
Det gör jag inte.
Vilka löften? Saker jag lovat dig som jag inte hållit?
Självklart vill jag veta vad det är du menar
Jag vet inte vem du är och det gör det svårt att svara och snacka om det.
Du skriver allmänna och taskiga anklagelser men inget konkret. Du kallar folk för bimbosar och fjortisar och skyddar dig själv genom att vara anonym.
Vill du snacka om det på allvar så måste du va tydligare så jag fattar, ere bara skit du vill slänga på så
kan du dra...

2008-04-23 @ 23:19:05
Postat av: Anonym

Jag förstår att ni vill veta vem jag är, då kan jag tala om att jag är en person som ni aldrig skulle kunna gissa på. Nej jag är varken Camilla, Saga eller Matilda. Jag är någon ni knappt lägger märke till.

Salina: Din komentar var ju hur löjlig som helst. Du har ingenting med saken att göra. Du sitter och leker tuff bakom skärmen men när du väl hamnar i den situationen skulle du aldrig ens röra människan som snackade skit om dig. Om du skulle det skulle du aldrig klara av att ta det "man mot man" utan hämta alla dina kompisar.

Lizah: varför kan ni inte bara låta folk vara över huvud taget? Kan ni inte bara inse att ni inte är störst bäst och vackrast? Du är en utav dom som skulle kunna skratta emn människa rakt i ansiktet. När du förlorar blir du antingen skitförbannad eller söker något nytt. Nya vänner, du kan stödja dig hos. Du vet att dina "vänner" snackar skit om dig också va? Dom ända jag tror du kan lita på det är dina danstjejer och N & R. Men ta inte åt dig av det här om du inte tycker det stämmer, det finns ingen som tar åt sig av vad ni säger heller. Varför jag skriver det här är för att jag bryr mig om dom som blir utsatta, det är min uppgift. Jag är en äkta vän. Och om det här är patetiskt, vad är då inte du?

Mr. peeaaamp: HAHAHAH DU ÄR JU STÖRD?! Har du läst mitt första inlägg? Om du missat poängen, LÄS OM DET!

Laura: Äntligen... lilla laura. Som sagt, du har ingen aning om vem jag är, du skulle nog ens aldrig kunna gissa dig till det. Du har inte lovat mig något, du har lovat alla. Det jag vill komma med det här är: Du kan sluta spela falsk mot dina vänner och andra människor. Du kan sluta med ditt skitsnack, du kan inse attd et du gör är så idiotiskt och barnsligt. Du kan sluta kasta skit över oss andra. Du vet mycket väl varför jag är anonym och du är fjortis Laura, även om du inte står och visar halva brösten och putar med läpparna på playahead. Du är fjortis, din personlighet är wicked och du är falsk. Du vet dina svagheter men du vågar inte bekämpa dom. Du vet dina brister och fel men du bryr dig inte om dom, du bryr dig inte om dina vänner heller. Folk hänger efter dig och jag har ingen aning om varför, dom är bara patetiska allihop. Och varför snacka skit om människor, kom och säg vad ni tycker är felet STÅ FÖR VAD NI SÄGER OCH TYCKER. Du tycker jag ska tala om vem jag är och stå för vad jag säger. Gör det själv, gå till människorna och säg vad ni tycker och stå för det. Vad är inte bättre än att få det i ansiktet istället för bakom ryggen?

2008-04-24 @ 16:48:51
Postat av: Sara Maria

Skit i oss skaffa ett liv.Liksom vart vill du komma? Laura är inte falsk mot sina vänner verkligen inte och tycker du det känner du inte henne. Plus du har ingen aning om va hon gör utanför skolan hennes liv kretsar inte runt skolan!Om du vill ändra på oss hjälper inte det här.
hejdå!

2008-04-24 @ 19:05:35
Postat av: Anonym

HAHA SARA MARIA! :
Sen när blev du sånhär människa? Jag vet mycket väl att Lauras liv inte kretsar runt skolan, det gör inte mitt heller. Laura bryr sig inte ett skit om skolan men du däremot. Skolan är det bästa du vet... Jag bryr mig inte om vad hon gör utanför skolan, det är skitsnackaet och falskheten jag bryr mig om och den bor inte i skolan utan i henne. Du är så otroligt mobbad, du hänger efter henne precis som du gör med alla andra. Utan Laura hade du inte varit någon, inte för att du är det nu men du är mer nu än va du skulle vara om Laura stack. Tänk efter, hur mycket liv har du egentligen?

2008-04-24 @ 19:42:15
Postat av: Basira

varför kan inte du och laura ta det ansikte mot ansikte istället?
Du som tycker att hon bara snackar skit bakom ryggen...
först sa du att hon visste mycket väl vem du var men nästa sekund påstår du att hon aldrig skulle kunna gissa sig till det??

Problemet med dig Laura är att du inte kan låta folk va.
det skrev du i din första komentar, men vem är det som inte låter folk vara??

2008-04-24 @ 19:48:46
Postat av: Buuhuuu

hahaha du är så söt Sara-Maria:P
haha vad man kan få luft bakom datan..
eller vad har hänt? det är sällan man får höra av dig, du vill också va som dina "tuffa" kompisar nu?
"om du vill ändra på OSS" hahahaha aja hoppas
ni mognar snart ALLIHOPA,

2008-04-24 @ 20:06:55
Postat av: Anonym

Basira, var god att citera när jag sa att hon visste mkt väl vem ja va.
Jag pallar inte med hennes skitsnack kanske därför jag påstår det, du vet mycket väl hur Laura är Basira.
By the way, varför lägger du dig i det hela? Du är varken hennes kompis eller någon hon pratar med :S Du är en av dom hon gärna snackar skit om...

2008-04-24 @ 20:36:46
Postat av: Anonym

Haha, jag vill också gå med i diskussionen. :)

Laura, för det första så tycker jag inte att du är rätt person att kalla någon för feg som inte vågar säga saker öga mot öga. Du snackar ju trots allt skit om alla. :)

Och du Salina, vart fan fick du luft ifrån?
Du vet själv att hon är en fet jävla glappkäft.
"Om du har något imot att hon snackar skit låt henne va fan bara hon inte öppnar sin mun och säger något om dig!".
Snälla, hellre får jag kommentarer i ansiktet så att jag kan äga skiten ur personen som sa det till mig.

Lizah, du är också en glappkäft.
Varenda gång man går förbi erat lilla "Crew" så börjar ni alltid viska och blänga.
Och ni ska vara med i skoljouren...

Hahaha, Sara-Maria...
Vi alla vet ju att du inte vore någonting utan Laura och alla andra idioter som rör sig i hennes kretsar.
Om du bara är tyst som du brukar vara i skolan så mår vi alla genast mycket bättre, för vi vill varken se dig, höra dig eller veta av dig.

2008-04-24 @ 21:00:17
Postat av: Dj Stefano

Laura ta inte detta snack, bry dig inte om sådant prat när de inte säger vilka de är.

Laura du är inte en sådan person =)

2008-04-24 @ 21:13:57
Postat av: Mr. peeaaamp

haha asså verkligen så e ni patetiska, någon e tuff för att dom snackar bakom skärmen o shit men våga säg vem ni e då isf. visa lite mod åtminstone, de e fan ni som sitter bakom skärmen o håller på me andra... va e de för liv ??

2008-04-24 @ 21:47:15
Postat av: --

där fick man tyst på dom!
HAHAHAHA
Äntligen..

2008-04-26 @ 09:48:43
Postat av: Lizah

Först och främst till den som skriver: TACK! Tack för att du vet så mycket om mitt liv och orkar hålla koll på det, jag tar det som en komplimang :)

Men allvarligt, lägg av. Hur kul kan ni tycka det här är egentligen? Ni är patetiska som söker bråk via datorn. Var riktiga människor och ta det tête-a-tête istället! Shit, låt oss leva vårt liv så kan ni leva era

2008-04-26 @ 11:39:35
URL: http://lizah.blogg.se
Postat av: buuhuu

hahaha, lizah du är allt rolig du...
kan du hålla dig till de du säger?
det är fan patetisk, många vet att du
har hållt på med samma sak, vara anonym
och skicka massa skit till andra:S

2008-04-26 @ 13:34:33
Postat av: Alexandra

Heej, läser precis allt ni skriver..
snälla, bara för att Lizah är älskad och inte du så behöver du inte hacka ner på henne!!!
Lizah, forevah!!!

2008-04-26 @ 16:57:42

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0