I say: Lets have a break!

Jag tar en bloggpaus, den här bloggvärlden är så ytlig ibland så jag skämms av att vara en del av den.

Jag har det så bra så i mitt riktiga liv, tack alla ni som läst och kommenterat mina inlägg verkligen =)

Jag fortsätter å läsa era bloggar, tro inget annat!

meeeen, det kommer nog dröja ett tag innan jag skriver ett riktigt inlägg igen.
Sommar sommar, dans dans, kärlek kärlek, vänner vänner.

Ciao amigos!

Komentarer & åsikter
Postat av: Nilufer

Kom dit Laura ,skaparen av bounce dotter kommer vara där , och flera dansare! kom dit =D plzz ta med vänner , DANSA . jag vet att du är töööng på d! och det är folk från hela stockholm + caaaash Ring detta nummer för förköp ! 0739814550. Vill se dig där <3 tipsa kompisar !

2009-05-22 @ 21:36:57
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Melliiss

Jag förstår verkligen, känner samma sak ! Men det är lite synd faktiskt för din blogg är cool <3

2009-05-25 @ 23:41:38
URL: http://myliifemyway.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0