My life, right here, right now

Vissa dagar har jag stooor blogg lust. Just nu har jag det så ska passa på.
Blir nog bara en massa text men sköönt å skriva av sig.

Dagen börjar med en söt serb, en halv italienare, en kurd och en ghandi på en italienska lektion.
FANCULO, översätts med fuck you i filmen vi såg. Haha bästa, Italienska är FETT FINT SPRÅK!
Efter la leccione måste jag berätta min dröm (hehe jag e sjuk) för Hanifi, aa nu är vi kusiner tydligen haha. Drömde att han slog snubbar för å bakca upp för mig och han va min kusin å grejer (?)
 Sen får vi reda på att det inte är nån NO lektion, kärringen va sjuk (YES!) och efetr det har vi inte heller svenska för Pretty Ricky va oxå sjuk. Lyyyyyckliga tränger vi oss in i matsalen. MAT MAT MAT.
Awien och Meri gamar i sig banan pirrogerna, asso fatta va skarr. Kände mig så grovt hustlad igår, fick banan pirog iställe för vanlig me kött.... Snyft på det.

Sen har vi inge lektion förns vid två eller nått, flätar Serbianas hår. Kände mig helt duktig sådära.
Chillar me katterna innan två och en halv timma med Per började. Tyngaste läraren på skolan. Tack vare han är vi lediga hela dan imorrn. OUF VA SKÖNT.
Ska sova galeeeet, sen packa, sen över dit, sen hit och dit.... Sen på kvällen dans och sen sova hos killen.
Kommer äga sönder kvällen, fast säkert däcka fett tidigt (A)
Sen på lördag vakna upp breve Danny D, aboow kan inte beskriva känslan, underbart.

Iaf, efter tha skuuulan drar vi iväg mot stan Nica girl, Macki,  Isse, Yonna, Abdi och Mister X. Ett skönt gäng sådära. Sen chillar Nica och jag me Asian gangsters kinesen, filipinen osv i Centralen och sen vidare mot the park, "chilla sådär du vet"
Men eeyy.. KYLAN VA GROV :S asso fattar inte.
Så fort solen kommer fram ser det varmt ut, jag älskar våren. Verkligen men... Det va fett kallt idag. No shit.
Sen fattar jag inte det här me Solglasögonen, hehe kom igen det ser ju dumt ut xD Okej om man sitter i solen men på skuggig bakgata och sen klockan åtta på kvällen utomhus oxå? hahahha.
Aja, back to the hood igen och nu sitter jag i soffan och blir varm.
Ser fram emot den riktiga våren, chilla ute med polarna i den lilla sol som värmer. Inte ha vinterjackan längre.
Leggings och converse, basket i skolan mmm ^^,

Hörs mer sen, over and peac out!


Graffiti, vår och solksen vid skanstull. Passar mig perfect!
(bilden e från flickr.com)

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0