Just a day in the BRK

PLUGG.

Satt kvar i fett länge i skola.. inte för att det blev så mycke plugg egentligen....
Min "kusin" hanifi, haha största kurden, sen halv araben Isseee + bengalen Hiymon puls serben + Yoaaannaaa Neej det blev inte mycket gjort, sen kommer en paki, en irländare + en gambian... FLumm FLUMM.
(blattenation) Men, fan vad kul vi hade. Om det inte vore för folk som domhära hade jag bytt skola och maten, mm jag gillar maten och PB.. Och Sabbadini... Aa vet inte..

IAF Efter när dom flesta gått hem ränkar vi lite men slutar ändå med musik från mobilen och flippar lite bara hehe.
Duktiga vi e asso... -.-

Så nu får jag skylla mig själv, tusen sidor natur =) Har jag sagt att jag hatar natur? Matte aa de okej asso men, natur? Dö.
Bläh, skriver later 40 year old virgin på tv ! haha BÄSTA ♥



Nämnt att jag vill ha sommar?
Aha.. Aa.. tänkte väll det..

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0