Hata eller älska, det är frågan

Nu är jag riktigt trött på det här.. frusna fingrar på väg till bussen sen på bussen breve elementet vill jag inte gå av.
Ville bara åka heela vägen till skäris imorse men självklart gick ju inte det.
Möte med lärare i skolan (bajs på naturkunskap...)
Dramagruppen spelade upp sin pjäs idag iaf, haha TUNG! Gaaalet kul skratt och skratt.
Det är verkligen så, antingen hatar du brännkyrka eller så ääälskar du.
 
Slutade vi tidigare än vanligt oxå, men istället för att plugga drog vi till stan, såklart... Chillade först me mulatt katten tex @
Donken, as always. Träffade en glad Fre med company innan vi drog och träffa Kitboy å his crew.

Dreglade i footlocker och hatade att inte kunna köpa sneakers och t shirts medan Yohana däckade breve mig pga vatten brist, sen: blev sugen på bullar, kakor, kaffe, läsk, glass.
Tack GUD att jag inte hade pengar, hade kommit hem och vägt 80 kilo minst!

I kultur huset sen med DJ låg det folk i sofforna på varandra å strula. HALLÅ?? Get a room xD
Högst upp tog vi bilder och flummade i brist på annat. Sen promenad till slussen och tuben hem.

Kommer somna när som helst och jag har hur mycket plugg som helst egentligen.. HJÄLP MIG.
Ska bädda ner mig bland böcker -.-
Människans beteende - projekt arbete
USA's historia - projekt arbete
Starta eget företag - Finansiering, reklam osv
Natur prov på tisdag
Ekonomi prov på torsdag

Pass på det just nu, imorrn är det dans med bästaste Mario. Sen tar vi kvällen som den kommer. Dags å däcka snart.



Ge mig sol...

Komentarer & åsikter
Postat av: Anonym

HAHA de e de asso.. já dör, och de där e inet allt ens)=/

2009-03-27 @ 08:51:23
Postat av: Anonym

Hell yeah !:D..är det sthlm eller?:P

2009-03-27 @ 13:15:04
URL: http://majdaa.blogg.se/
Postat av: Nilufer

Allt bra gumz ?

2009-03-29 @ 11:26:15
URL: http://nulleew.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0