Låten gets stuck in my head -.-

Varför kan jag låtar som jag inte gillar? Jag kan verkligen HATA en låt och ändå kan jag hela sen fastnar den i min hjärna och låter mig inte vara.
Som idag på tuben, "...if you liked it then you shoulda put a ring on it...."  VAA?? VAD SJÖNG JAG NYSS?? Sämsta låten.. på gud... Fy fan och jag sjöng på den oxå, flera gånger......
Det är nästan lika illa som att digga Lady Gagas jävla poker face (shit hon dissar gaga)  eller womenaizer (hur det nu stavas) UFFFFFFFFFFFF

Jag har fastnat på den här låten, tack vare Serbiana. Det är nått me den som jag inte kan släppa. Vet inte vad det är.. Spec början på den haha. Gillar inte souljaboy annars, nee men den här... Mmm mmmm vet inte... Det är typisk comerciel hiphop á la Akon och T-pain. Men ändå.. Skyller det på refrängen, aa det är så.
Lyssna själv? (texten suger ju egentligen..)


Komentarer & åsikter
Postat av: Anonym

Hörru både Akon och T-pain är grymma så schhh ;)

2009-03-22 @ 17:13:51
URL: http://everybodydance.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0