Just an other monday

Sitter i soffan med laptopen och ser framemot fredag + lördag + söndag.
Aa.. Det är måndag och jag längtar efter helg. Konstigt? naah..

Har grovt mycket att göra egentligen, engelska boken (som skulle varit klar idag) ligger breve mig har inte ens öppnat den...
Måste skriva mitt CV för sommar jobbet....
Städa...
TVÄTTA GAAAAAAAAAAAAAAh mina mjukisar =(

Fredag innebär dans♥, är typ fortfarande slut sen fredags först hiphop klass i stan sen hype och breaking i älvsjö.
Däckade så snabbt när jag kom hem.

Måste förbi skäris å köpa tröjor och jeans, damn har typ fyra månaders bidrag som bara ligger helt oanvänt.
Men det är oxå typiskt mig, nästan aldrig taggad att köpa kläder. REA hit och dit men nee xD
Eller så får jag faktiskt för mig att jag inte har pengar alls höhö.

Borde plugga lite mer oxå, ska nog ta å läsa den dumma boken nu.
Ciao!

Komentarer & åsikter
Postat av: jen

Shuu =) en fråga bara, hur gör man för att andra inte ska kunna hägerklicka på sin profil? (a)

2009-03-17 @ 08:13:38
URL: http://everybodydance.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0