Ojsan det va visst några som saknade mig :O

YESH FUCKERS IM BACK.

Men jag orkar inte med massa inlägg om kläder å sånt, jag skriver bara exakt det jag känner för och så får det bli som det blir bara känner jag för åååh idag hade jag på mig det häääär, så lägger jag upp det.
Kolla om ni saknar nått i bloggen, om det är nått ni vill se mer av så säg till.
SKRIV BARA

Vi gör såhär.
 Snälla kan inte ni som läser min blogg asso ni som är inne varje dag eller varannan dag och kollar om jag uppdaterat. SKRIV EN KOMMENTAR!!! :D

Vilka är ni? Var bor ni? Varför läser ni just min blogg? :)

Seriöst det vore verkligen riktigt roligt om ni gjorde det, allvarligt talat...


Var ute med mina tjejer nyss och tuggade runt i orten bara, hagsätra, rågsved, högdalen, hamnar i slussen.
Vad ska man göra? Det är SOMMAR FOR FUCK SAKE, shit.
Så soft med lov....

Ska nog sova snart är helt slut och jag har redan planerat för hela denna vecka

Imorrn och överimorrn - Ute med kompisarna
Torsdag kväll - Mys med killen min, så skönt å ha honom för mig själv ett tag...
Fredag - Fest i alvik, kanske. Midda  med brudarna - Dj åker till florida.... så vi ska passa på att äta och dricka riktigt gott tilsammans.
Lördag - SOVA
Söndag - Jag och killen drar iväg med min lill syrra på äventyr  - det blir hans födelsedags present till henne. Aaaw, jag vet. Han är fett med söt
Go natt! // fluffyy

Komentarer & åsikter
Postat av: PETRA AKA SHORTY

jag följer dig =) hihi men det vet du redan! =) kram

2009-06-11 @ 07:39:13
URL: http://pey.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0