Gilla att sticka ut! Ja men, hur?

HAHAH kolla vad jag hitta!! Det här inlägget låg som utkast, undra varför jag aldirg publicerade det.
nu gör jag det.


Har ni märkt en sak?
Fan vad folk ser lika ut i denna stad, sthlm. Ungdomar 13 och uppåt.

Kom bara å tänka på det, en skön brud i min klass sa idag, när hon inte fattade rikigt vem vi snackade om
"vadå vem då? Hon med ginatricot stilen?"

Haha, det är ju fan så, så fort Gina har ett nytt plagg som tex den mjuka kjolen (eller vad det nu är) som sitter strax under brösten så har alla den, i min skola är det iaf så och rör man sig kring t centralen och sergel så ser man brudar asso 80% av dom med exakt samma stilar och kläder it goes like this:

Leggings - för det mesta svarta men jeans leggings går oxå bra
Converse - vita eller svarta (vissa har andra färger)
Halsduk - den stora som sitter som en puffig krage, lila, från Gina såklart
Tajt linne/ kjol över rumpan - Vitt?
Över linnen ännu ett linne eller kanske tunika - H&M, Gina, Veromoda?
Överst - Skinnjackan!!! svart eller brun
På axeln - en svart skinnväska

Nej? jag har inte sagt att det är fult?
"vadåra, du lär säkert oxå gå sådär" och "man ska inte dra alla över en kam, bara för du inte har nån stil"
Hahhhaha fuck that,  har jag inte lite rätt iaf? Lite lite?
"Nya leggings från American Apprel!!, jaada, du gissade rätt. Det är dom där som är sönder på sidan. Dom är ju snygga, tycker jag med, Det är bara roligt att konstatera sånahär saker LÅT MIG.

Kolla på dom små brudarna som kallar sig för "kända bloggerskor för att dom hamnat på mest aktiva listan med x-antal klick varje dag, så gulligt lixom. Naaw leker vuxna kvinnor :) Dom som printscreenar PLAYAHEAD INLÄGG och lägger upp på bloggen för att bevisa att nån annan 14årig tjej inte är oskuld, asso va?? Vad gjorde jag när jag va 14..
Hur som helst, dom kör ju oxå med samma stil, skulle räcka med å kolla på en sån där bruds kläder sen vet man ungefär vad resten har på sig. Höhö, nä inte rikigt.

Haha, va bara tvungen att skriva det här inlägget.
Gime som new shit.

Komentarer & åsikter
Postat av: olivia

haha såå sant, alla går i exakt de kläderna... mycket roligare att sticka ut lite :D

2009-06-11 @ 20:17:50
URL: http://agapes.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0