en bra dag...

Heeeeej igen, nu är jag hemma.

hade det super kul med alla på kärsön.
Hahhaha.

körde basket och paddlade!!
FATTA haha tre blattar i en liten båt, gick det bra eller?? JAA vi va fett tunga.
Jag och Samir iaf, jävla latina som satt längst bak bah fuckade upp allt ehehheheh (A)
Mohamed och Simon däremot VÄLTE I VATTNET INNAN DOM ENS KOMIT IFRÅN LAND aaaaaahahahhah.
Det va feett kul.

Weeelli och alexi försvinner sen med båten och vi tror dom är borta, skit ungar klättrade in i nån fett rik kärrings villa knaaz där asso. Det belv ju bra väder å grejer ååh det lättade upp stämningen.

Sen hiphop musik på HÖGSTA i bussen på vägen hem.

Jag har haft  en skit bra dag.
Nu e min kille här så det blir mys till 100%

Komentarer & åsikter
Postat av: Fia

haha jag var också och paddlade kanot den här veckan... trodde att jag skulle välta, men jag hade fett med skillz haha, jag ägde på att paddla ^^

2009-06-14 @ 13:42:28
URL: http://statusfoe.blogg.se/
Postat av: olivia

oj, my bad... förra kommentaren var från mig, skriver från en kompis dator... duktigt ^^

2009-06-14 @ 13:43:48
URL: http://agapes.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0