Today was a good day

Så var man hemma igen.
Puh! Jag är trött, sådär mysigt trött.


Vi gick runt halva stan, skratt, musik, dans och soskken med tjejerna åååh det kan ju inte bli bättre.
Och tro inte att vi stannar en timma å hm, gina, kicks, zara, topshop eller nått sånt  h a h a.
Går rakt in till Venine, Adidas, Topstreetwear, highlights, American Apparel och SNS.
Och dödar donken ofc...!

Efter typ tre timmar drog brudarna hem
, jag drog vidare mot gamla stan och chillade bland vikinga mössor och sverige flaggor på Sääämmirs jobb, en av dom bästa bästa kill kompisarna ever, det är han.
Så jag softade med tre helt gaalna araber på en av stockholms mest packade gågator.
Kul? Hahah jaaa bror, alltid.
Skön som jag är hjälper jag till med turisterna, kan ju spanska tyska engelska och italiano MUHUHUHUAHUAHAUHA.
Dock kan jag inte alla flytande, spanska och engelska joo men inte it och ty, dock förstår jag det mästa.

Hur som helst, humöret va på topp och vädret va underbart.
Chillade med världens bästa vänner, har inget att klaga på
.

Nu blir det film, hann däcka igår innan jag ens satte på the notebook haha.
Bye!

I love my style.

Komentarer & åsikter
Postat av: Sarah

vilken fin design du fått! gillade din kommentarsruta me sneakersen ;)

2009-07-16 @ 22:42:22
URL: http://www.estailo.nu
Postat av: PETRA AKA SHORTY

svar; Åh hihi så lite så =) kul att du uppskattar dom!



haha söt =) njaa inte direkt grym grym haha men jag kan tycker jag =) haha.



oj vad jobbigt :O berätta?! hur gick det till.



KRam sötnos ha en fin natt =)=)

2009-07-16 @ 22:55:20
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: Nilufer

Asso när jag läser din blogg så stor jag alltid upp och dansar!! kvinna du har en energi som får mig at shake that ass =P hahah...

Vi syns i höst ;)

2009-07-17 @ 10:31:59
URL: http://nulleew.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0