Hatar rubriker, älskar filmer

Hemma igen.

Jag är så trött så trött men oxå välldigt nöjd med dagen. 
Sitter nu och funderar över om jag ska gå på plåtningen imorrn..... Den är klockan TOLV.
Asso för mig är det som klockan 6 morgonen.
Helt galna som lägger den så tidigt hehehhehe (A) Kommer ju se helt nyvaken ut på bilderna..
Kanske får ta det en annan gång. 

Hur som helst ska det bli KEFFT väder imorrn så vi myser ner oss i lägenheten som vi kommer få nycklar till!! yeeey! 
Ojojojoj, det kommer bli så nice. 
Bland annat planeras det att se Drag Me 2 hell. Hoppas den är läskig som fan så jag kan krama hårt hårt hårt om honom. 
Fast bläh. det gör jag ändå :O

På tal om filmer jag vill se Bruuuuuuuuuunoooooo! Min och Danis idol, älskling, favorit och mästare.
Längtar längtar längtar.....


Komentarer & åsikter
Postat av: PETRA AKA SHORTY

svar; självklart ska jag dansa i höst =) men min favoritlärare ska flytta till USA, hon jag dansade det mesta med och speciellt Raggan. Men vi får se vad jag väljer =) är ju arbetslös men jag ska fan skrapa ihop till två danser minst =)!



du? kram

2009-07-09 @ 21:13:02
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: PETRA AKA SHORTY

svar; åh visst är det tråkigt =(!



nej det har jag nog inte =) lägg upp den! vill gärna se!!

2009-07-09 @ 21:25:43
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: polly

Drag me to hell är ganska äcklig,fast jag ska kanske inte säga så mkt jag blir typ rädd när jag

kollar på Sweeney Todd haha så he :P Men den är

äcklig det kan jag lova dig :P

2009-07-09 @ 22:00:10
URL: http://pauliiee.devote.se

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0