Dagens låt

Haha, den här låten äger fan...
Just listen to the lyrics FETT skön.


Komentarer & åsikter
Postat av: PETRA AKA SHORTY

svaR; det var så lite så, lovat är lovat och tusentack för att du röstade på mig, såg vad du skrev. Du är ju helt söt! =)



haha så bra för imorgon när jag är ledig ska det spöregna =/



awww tack söötnos =) hihi:$ vad glad jag blir, som alltid av dina kommentarer <3

2009-07-15 @ 19:23:04
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: PETRA AKA SHORTY

svar; Okej =) hur mycket kostar terminskortet?



aw okej, jag vill helst fortsätta med ragggan som jag kört i många år nu :p alternativt hiphop/dancehall , en kurs här i stan. Superbra verkligen och rolig! Mycket mera dancehall än ragga/dancehall. Sen vill jag även fortsätta med Hiphop Lyrical och börja på street igen :P



blir säkert bara en kurs i höst =(=(=(=(=(!

2009-07-15 @ 19:25:34
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: Mino

Svar: Jag tycker bara inte att man ska påstå sig själv veta något överhuvudtaget när det kommer till sånt här. Jag vet ingenting och bygger hans historia från själva filmen. Eftersom att det är personer som var högt involverade i Biggies liv som format den. All andra fakta kan folk bara ha hittat på, eller sett det på sitt perspektiv. Men det kan självklart Diddy, Faith Evans, Lil'Kim och så vidare också gjort.

2009-07-15 @ 21:12:15
URL: http://manreet.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0