Jay är faktikst söt ;)

Såg tropic thunder med älsk för nån dag sen.
Den va helt okej rolig, jag har skit tråkig humor ibland (haha) och min kille jaaa... om inte han har lika tråkig som jag så har han tråkigare (höhö) nej men vi har fett kul tsm. Hur som helst, låg och kolla på filmen Ben Stiller är väll den mest "kända" skådisen och sen han som spelade Iron man vet inte vad han heter (orkar inte kolla upp det) och några till som jag kände igen. MEN, så var det en... sorry baby SKIT SÖT snubbe med i filmen som jag aldrig sett innan  allååååååå Jay Baruchel (A)
Damn :S JAg brukar inte vara den som håller på ååå han e så söt, han e sååå fiiiiiiiiiiin, kolla hans kropp lallala men det här....
Aa ni vet väll säkert vem han är, nu har jag kollat upp snubben och han är bland annat med i Knockt up. Har inte tagit mig tid å se den men nu ska jag luuugnt se den :) (A). Seth Rogen och Jonah Hill är ju oxå med, ni vet superbad snubbarna?
Älska super bad. Aja, lägger upp en bild på denna Jay då.Han e rolig, spelar många Nerd roller, som i början av trpoic thunder har han stora glasögon och är helt dum , haha love it! Den där gangstah macho stilen som många snubbar har e inte min grej alls, nej jag faller inet för det bara. Biffar med solarie bruna kroppar haha vaa? nee de lugnt för fan. ^^,
Peace!



Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0