P.s I love you till the end Reed Fish

Den här veckan har gått GALET snabbt!!! shiiit.. det är redan torsdag vilket betyder fredag imorrn med endast två lektioner, slutar halv tolv. SÅ SKÖNT. Senare på freda kväll blir det Daaans med Mario och hoppas verkligen min träningsvärk som jag har nu är borta tills dess, uufff.
Idag blir det skola och nått museeum med den mest störda läraren på hela skolan, kommer bli lite funny...

Fick ett sms av killen mitt i natten: "Ny film om Biggie, vi måste se!" Tja varför inte? Mys hos dig? Jag bangar inte =)
Så kanske blir att jag drar hem till han om han inte jobbar till fett sent... -.-
TRÅKIGT INLÄGG jag vet men ääh.

Inför helgen har jag inget planerat direkt, Street star kommer då vara i full gång och jag kanske borde börja fylla alla tomma flyttkartonger på allvar nu hehe (A) Sen har jag ju prov på freda oxå fuuck det hade jag glömt, blir nog plugg / mys ikväll för min del. Hur som helst måste jag få vila kroppen.

Såg en så söt och rolig film igår btw. Jag har gått och blivit lite småkär i den där Jay Baruchel, skrev om han i nått tidigare inlägg. Asso jag älskar hans skådespel och utseende, yepp så ere bara. Så igår såg jag I'm Reed Fish där han är huvudrollen. Jag smällte... :S












Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0