My life and Lil Wayne?

GROVT plugg idag OHA, asso skolan tar för mycket tid... (A)
Nej men... Sv prov imorrn me Ricky the man och just nu hatar jag den svenska grammatiken -.-
Tusen ordklasser känns det soom (överdrivet) och en massa olika små regler.

Fastnade vid ordet "istället" vilken ordklass tillhör det lixom? Help.

Pluggade ett tag hemma hos killen dock vilket gjorde mig en aning gladare
Plugg + pizza + saft + 2pac, Dre och Eminem i högtalarna + mys + plugg + skratt + plugg + meer mys.
Klarade mig ;)

  • Imorrn bär det av till Högdalen brorsan, spana in lite möbler sådära och förmodligen haffa nån kattig.
  • Igår slappa jag tillsammans me min tv och Snuten i holywood I (love eddie murphy) innan det chilla jag hos DJ me filtar och Amercias funiest, tur att vi båda har lika skön humor ^^,
Btw är det REA på G-star jeans... Upp till 50% people!!!! måste köpa nya baggy jeans ska checka in  Pub..
Har inge mer å skriva, lägger in dans å musik och humor en annan dag, dont have time.
Bye!

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0