Anonyma kommentarer och Josef fares :)

Varför skriver ny anonyma kommentarer? Det står att jag inte publicerarar dom.

Spelar ingen roll om det är "hej vilken söt blogg du har" eller "du är sämst och din blogg med"
"eller "kan inte du skriva mer om musik?" "eller "jävla dumma blatte..."
Inge utav det accepteras sålänge det är anonymt :O Så nu tror säkert ni "aha hahahah hon vill inte publicera kommentaren bara för jag skriver sanningen: hon är dum i huvet HAHA SYND"
Eller "varför svarar hon inte på min fråga? -.-"

w/e egentligen men ville bara ha det sagt inge utav de accepteras men fortsätt kommentera! Ni taskiga? Ja det hör ju till lixom ;O

Livet rullar på just nu iaf, massa skola BLÄÄÄHHHH men men, tack alla kompisarna som gör dagen rolig.
Min guldbagge går till er.

Gick aldrig till festen i Lördags och Tur det! för det blev knaaaaaaaaz...... (shan atci uttal). Jaa.... Så  var det me den saken, men det kommer ju fler helger.
Fyller 17 snart och jag är super glad, måste införskaffa en ny plattång sen min andra tragikst gick bort =( RIP. Höhö. Inte för att jag plattar ofta men... jag gillar å ha den lixom... (tjejig).
Idag har jag njutit av att jag faktiskt tränade igår och kan plugga och sen slappa idag (A) såg bagge galan oxå. helt okej.
Josef Fares är och förblir bäst ♥
Så lägger in bild på han och en bild på han och säger CIAO!



p.s  Funderar på att se Patrik 1,5...

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0