Alla <3 dag was a good day.

Grattis på födelsedagen Laura!!!!

haha taaaaaaaaaaaaack.

Ouuuf har haft bästa dagen med familjen och min kille. Fick så fina rosor helt söt han e ^^,
Sen pizza film och mys, helt sådär lagom mysigt och bra.

Sen presenter hemma, tele i två timmar kändes som halva cololmbia ringde och sa grattis.
Såg nyss bruce den allsmäktige, åh vad jag älskar Jim Carry. Vi skrattade sönder oss såklart.

Nu fattas bara B-day party med alla tjejerna, det ska bli bästa bästa. Min dag har varit så perfekt och när jag kommer hem så har presenten från Syrran kommit. Söt hon är som skickar ända från thailand och australien.
En till bape tröja!!!!!!!!!!!!!!!! Haha fuuuuuckade ur helt, fett snygg o allt.

Önskade mig inget spec alls till idag och fick så mycket fint och så mycket kärelk, helt bäst ni är som gjorde min dag.
Jag älskar er, tack!


Love you baby.


P.s. 12 åringar ska väll inte ha sex??? Asso tretton fucking år och pappa?
eeeeeeeeeeeeeeeeh,
min syrra e 13 hon leker på skolgården me kompisar
spelar fotboll och dansar, tack gud att vissa fortfarande är barn när dom ska vara det...

Komentarer & åsikter
Postat av: Lizah

Laaaaauuraaaa, du måååååste visa tröjaaan! Jag dööööör!!! :D :D

2009-02-15 @ 20:36:00
URL: http://lizah.blogg.se/
Postat av: Nilufer

GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIS !! i efterskott !!

looooooooooooove & peace

2009-02-15 @ 20:40:02
URL: http://nulleew.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0