Sommar planer?

Shit vad jag längtar till sommaren, nu mer än nånsin!

Trots att sommaren påminner mig om glada tider med kompisar som jag nu inte har kontakt med längre men, life goes on vad ska man göra lixom? :)

Förra sommarens bästa upplevelse var nog kulturfestivalen i stan samtidigt som The Voice 08 var i fullgång.
Vi var några st, just dom som jag trvis bäst med, älskade vänner + Dani love of my life.
Precis som Brick and Lace intar scenen drar grabbarna iväg med oss och kvällen slutar me att vi dansar efter en stor lastbil med latino musik. "calor sudor bailando reggaeton". Det va riktigt jävla kul.

På andra plats hamnar fotbolls festen, det var ju fucking fotbolls EM!!!!
Såg dom flesta viktiga matcherna i kungsan med vänner.... Fuck A jag saknar dig -.-
Och P, saknar dig med...
Vi stod och skrek som gaaalningar i vått och tort, helt underbart! Minns första Sverige matchen när vi kanppt kom inanför stängslet. FIck smita förbi vakterna när dom inte tittade.
Minns en fett bra kväll med A hemma hos Dani och sen flippa vi i plattan. DAMN!

Innan det var det såklart fjortisfestivalen nr 1 Ung 08.
Haha det va helt chill, träffade massa kompisar från förr och lärde känna folk från BRK.
Vi va där varje dag som festivalen varade.

NRJ in the park var oxå najs, men inte alls lika kul som The Voice.

Jag var i skåne några veckor, som varje år, alltid lika underbart skönt. Där nere blev det massa sol och bad, nöjesfält medeltids festival, konserter med mera.

Göteborg va helt bäst. Bodde hos världens bästa Serb familj, vänner till familjen, två super söta ungar.
Liseberg va hur kul som helst, den här sommaren vill jag åka me kompisar.

Rålis,
en höjdare med kompisar och Tanto såklart, vatten pipa, raivare mat + musik. Kan det bli bättre lixom?

Jay-Z Konserten 2008-06-19 - TUNG


Förr förra sommaren var bra, då sa vi "aa men nästa ska bli bättre" yepp, den blev bättre.
Nu da? Kommer den här sommaren bli bättre? Svårt, asso 08 var en rikigt tung sommar, no shit.
Att 09 ska bli bättre kommer bli svårt.

Jag vill iaf:

  • Liseberg med Robinho och Dani
  • Köpenhamn med tjejerna
  • Reggae festivaler
  • En utomlands resa
  • Ta hit släkt från Colombia
  • NJUTA av mitt nya Crib
  • Festa festa festa, verkligen dansa hela natten och va ute hur länge som helst
  • Träna massa street dance
Time will tell.

Idag ska jag iaf hitta på nått med nån, hehehe låter helt ensam och övergiven haha .. =(
I'll holla @ U guys later.
BYE!



Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0