Off to the snow, here we go....

Det är så KALLT UTE, shiiiiiiiiiiiiiiiit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gime summer skiter i....

Varmt och mysigt på donken med grabbz efter en låg dag i skulan, sen chill @ Venine (klädbutik i hötorget)  innan det va raaaka vägen hem. Verkligen helt kallt och jag va bara så galet trött, eller är det fortfarande men aa...
Vill egentligen krypa ner i sängen nu nu och sova som fan, eller som killen min skulle sagt: Sova som jag aaaaaaaaaldrig sovit asso. Aa nått sånt.. Men men, jag måste äta hehe, sen packa massa stuff.
Imorrn blir det fjällen, kommer dö (:

Jag klagar över kyla nu höhö, vad kommer jag då göra där uppe lixom?

Kommer missa prov och förhör i skolan, nothing I can do about it.
Ska ha det jävligt kul där uppe iaf, hur många gåner jag än ramlar och skämmer ut mig :)

(lär ju se ut som Homer gör ----> NO SHIT )



Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0