I <3 Kebab

Ni som undrar var man kan köpa converse skorna i inlägget här under: Hos Nilson finns dom :)


Sitter för övrigt och smider planer tillsammans med brushan, är så galet sugen på kebab så det finns inte!
Har ätit cheeseburgare idag så det är lugnt, nu kommer kebab suget -.-

Så imorrn blir det kebab 19kr @ rådmansgatan, one and only. Yes yes ^^
Om jag överlever skridsko åkningen alltså.

Tråkig uppdatering, känns som det är första kvällen på länge som jag faktiskt inte har nått att göra och just därför sitter jag här vid datan. Kan ju vara bra med såna dagar oxå...
Hemlis! Schhhh!!!  Jag har FETT mycket plugg egentligen.... Men jag lämnar allt till sista dagen och klarar mig ändå alltid (nästan alltid). Som idag, jag hade pruv i data grej. Klart jag fixa det fast jag varit borta en vecka :D
Pluuuuuss i kanten till mig!

Neee nu ska jag chilla i sängen iställe, hejdå!


Komentarer & åsikter
Postat av: fre

hahahah din lilla tönt =p

2009-02-17 @ 15:02:59
URL: http://frehagos.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0