The way he moves...

I am baaaack, oouuuuuuuuuuf vilken vecka, vilket lov... Dans dans dans dans, sol sol, värme, regn, sol sol.
Kunde knappast varit bättre....

Torsdags först vanlig klass Med Mario sen chilla vi i Markias hela kvällen, övade koreografier typ två timmar i sträck innan vi käkade oss mätta på donken, magen skrek verkligen efter mat.
Flippa i dans salen, kollade street crews träning.
Sen ägde vi på Giutar Hero tills Jonas kom och visade hur det skulle se ut, "asso ååh expert e för lätt för mig".
Satt i tre år och vänta på Issa som platta lugen och sen gjorde vi påskägg, TUNGA påskägg.
Haha jonas e freak, köpt påskpyssel för 600 kr.

Isses son va där oxå, finns inte sötare mulatt bebis, ingen ingen e sötare. Så tung unge när han går in i ringen. ( ja asso tänk er en liten bebis som går runt i takt till musiken mitt bland massa proffs dansare aaaaaaaaaaaaaaw )
Lär bli lika tung som sin pappa på locking och popping.

Senare på kvällen körde vi battles och freestyle.hiphop, popping, booty shake, alla stilar blandades.
Asso Att bara se Mario å Suzi mot varandra i ringen OUF. Går inte att förklara...
Ville aldirg att det skulle ta slut och sen när jag skulle sova hade jag ont i magen av allt skratt.
Kom hem vid halv ett och somnade som en bebis.

Fredag
chill i liljeholmen, underbart väder. Promenad runt sjön helt gulligt sådära. Sen vila, vila, vila.


Mitt andra hem

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0