Dans 24 - 7

Kom hem vid elva igår och va SÅ DÖD.
Känndes som jag dansat non stop hur länge som helst.. Nu har jag lite videos på dansen och lite sneak peak på Mario när han freestylar muhahah!

Känner mig dock stressad 24, uff så mycket å göra, har ju plugg trots lov men skjuter bara upp på det fan.
Är ändå glad att lovet består av det jag gillar allra mest, dansen.
Stod och övade dansen en halv timme igår på perrongen, försvinner in i musiken haha galet.

Behöver höra lite uppmuntrande ord oxå plus lite mys pys , pressar mig själv för hårt ibland och vill sätta alla steg perfekta. Sen blir jag bara helt sur när det inte ser perfekt ut osv, så typiskt mig.
Öva öva öva, men inte glömma å ta det lugnt oxå. Stod och övade dansen en halv timme igår på perrongen, försvinner in i musiken haha galet.
Aja. Några dagar kvar av lovet iaf, ska ta vara på dom.

Dagens låt dansa vi till för nån dag sen, den är TUNG TUNG. Lyyssna...


Komentarer & åsikter
Postat av: DDININHO

kommentera blogg! <3

2009-04-09 @ 17:46:05
URL: http://ddinas.blogg.se/
Postat av: soulie

fan nu blev jag sjukt sugen på att dansa!! :D saknar det haha

2009-04-10 @ 13:53:12
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0