Amor sencillo

Sen 22/12 07 har det varit du och jag, varje natt varje dag....

Du vet sådär när du smyger upp bakom mig och andas i min nacke?
När jag blir trött för jag pallar inte snacket
När du ligger i
min säng och säger : Nej men kom, ska viska en sak.
Du vet när vi är ute och går.
När du ligger och blundar lyssnar på musik.
När vi spelade fotboll hos mig?
Du vet när vi sa: Jag lämnar aldrig dig
När du känner dig svag
Du vet sättet du tittar på mig, när du e glad?
När vi grät tillsammans och tårarna bara rann
Du vet hur du krama mig och det onda försvann
Du vet pizzan och muffinsarna vi gjorde?
När gick ut fast vi inte borde
Du vet hur jag kan fucka upp allt på en ända dag.
När jag skulle börja gymnasiet hur knaz allt va.
Du minns väll när vi såg we own the night?
När vi stod i mörkret höll dig tight
Du vet halsbandet me våra bokstäver som jag alltid har på mig.
När du gav det till mig, minns du har glad jag blev?
När vi diggar oldschool musik'
Du vet vi kör vår egna stil.
Du vet när du kramar mig, sådär hårt och säger att du älskar mig

Du vet alla saker vi har gjort tillsammans?
Åkte pendeltåg hit och dit i flera timmar...
När vi bråkat, när vi skrattat.
Du vet hur jag klagar på mig själv
När inget kändes bra
Du vet när du mådde skit
När du är lessen hur jag bara vill få dig att bli glad.
Du vet att jag varit kall och off, så ska det inte va för
När jag kysser dig på halsen, fan vad du mår bra
Du vet hur du ska göra för att få mig att le.
Nu behöver jag inte säga nått mer
 Jag skrivit klart och med tårar i ögonenn tänker jag
på dig
 för jag fucking
älskar dig.
 ♥

Komentarer & åsikter
Postat av: Nilufer

vaa söööt<3

2008-09-14 @ 22:36:18
URL: http://nulleew.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0