Grattis Manchester.

Grattis till Man United som verkligen förtjände sin vinst.

Eller aa.. Vad ska man säga, dom hade knappt nått motstånd?
Ingen tvekan om vilket som var ddet bästa laget på plan iaf.
Som lag spela dom bra, lite segt tempo ibland men... Som sagt inget vidare motstånd.
Bästa målet va Ålborgs back miss, asso grovt kul  xD

Hoppas du är glad nu Melli, glöm dina bekymmer och le litegrann♥




Lägger in två bilder på lite av mig idag och min nya t-shirt som jag älskar xD Killavdelningen @ H&M is the SHIT.
 

Ska lägga mig i sängen och läsa en stund nu, känner inte för att göra nått annat.
Huvet värker och jag saknar min kille -.-
Ja, det är jobbigt att vara kär just nu. Är iaf fett lycklig tillsammans med honom, har hittat nån som verkligen älskar mig för den jag är och hur bra är inte det? (:

Imorrn blir det bio, Mio på Zita ingår i projekt arbtetet, ska nog bli kul. Vi blir två ettor och två tvåor, massa ungar.
Skriver mer imorrn.
Peace fuckers

Komentarer & åsikter
Postat av: Viktoria Tomic

Hej! :)

Det var en tjej som la 130, men nu leder du budgivningen med 140 (för själva tröjan) och 50 i frakt. Jag låter budningen angående tröjan pågå tills imorgon, och den som lagt högsta bud efter klockan 6 får tröjan.



Sköt om dig! :)

2008-09-30 @ 23:38:52
URL: http://www.viktoriatomic.se
Postat av: lovisa

sv; TACK så snäll du är:) bockar och bugar

2008-10-01 @ 11:29:22
URL: http://loviiissaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah nemään oh då hahha

2008-10-01 @ 16:02:52
Postat av: Aima

Älskar din blogg Laura (;

2008-10-01 @ 21:12:23

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0