Jag älskar onyttiga Nutella

Back home again.
Shit vad FINT väder det va idag, synd bara att det blåste så mkt... Hade på mig stooor fet tröja leggings och benvärmare på sneakers. Mys.

En stund vid sjön räckte för att kylan skulle få oss å dra hem till varma lägenheten.
Först en sväng till Konsum, brownie deg, kaffe och NUTELLA♥ (oh vad det är gott). Sen hissen upp. Rostat bröd med NUTELLA
och capuccino, sen mys mys...
Spaghetti och köttfärsås fick avsluta dagen, och helt super goda brownies.. Sega och kladdiga.
Ouf vilka tjockisar ^^,
As garv för det mästa åt allt möjligt, helt galen humor.

En helt slapp dag och inget spec som jag vill dela med mig om.
Nu sitter jag hemma i min morbrors stora Ohio tröja.
Slänger upp en bild på den så får ni dagens bilder senare idag eller imorrn.

Pussisar♥



Ohio state bro! HAHA, fråga inget har inte varit där eller nått men min morbror hade tröjan and I liked it. Stor och mysig

Komentarer & åsikter
Postat av: Linda

Naaw så söt du är gumman! Fin bild :)

2008-09-28 @ 22:33:55
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: Nilufer

sööt du e laura !

2008-09-29 @ 19:48:55
URL: http://nulleew.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0