Tack och hej!

Things change.

Du är inte den jag lärde känna i början. Nu känner jag inte igen dig längre. Vad hände?
Vi brukade va tajta som få, alltid snacka till långt in på kvällen.
Men det e som att det inte betyder nått längre?

Jag vet att alla förändras, jag me. Men jag vill ändå hålla kvar vid det gammla som jag älskade och var van vid.
Jag är inte en utav dom som du skriver till längre, som du och dina grabbar vill vara med.
För jag är inte som andra brudar som fixar sig till max för att bara sitta med er. För jag inte är värsta katten som sitter och ser bra ut.
För att jag är som jag är, pratar mycket och ser ut som jag vill. Passar inte in längre hos er, nu vet jag vart jag hör hemma.
Hellre ensamn eller bara med några få, än i dåligt sällskap med massa folk.
Varför ska allt handla om yta? Vem som e snygg och vem som e mindre snygg? Är det verkligen så jävla viktigt att vara ihop me nån hela tiden? Tröttnar ni aldrig på att bara jaga och jaga, eller är det så ni är?
Jag har kille, visst men ni som känner mig vet att jag inte krigade efter en killes blick när jag va singel, jag tryckte inte upp brösten i ett litet linne och smetade smink i hela ansiktet. Jag träffade honom från ingenstans och vi lärde känna varandra.
Man kan längta efter kärleken, längta efetr nån att mysa med, ha sex med, allt det där Jag VET. Har oxå längtat. Men om man jagar och tar första bästa som säger att du e söt blir det inte bra i längden. Lev livet och va fria ovsett om ni har tjej/kille eller inte fan... Är ni så rädda över å va ensamma? Elller är det bekräftelse ni söker?
Mitt lilla liv är långt ifrån perfekt och jag kan må skit ofta över olika saker, jag säger inte att ni gör nått fel, det kanske är så ni är.
Vill bara veta... Hur tänker du? Varför duger inte jag som tjej kompis längre? Om jag vore singel och fixad till max, skulle saker va annurlunda då? När ni ber mig komma, hoppas ni att jag kommer med massa tjejer, sen spelar det ingen roll om jag går och sitter ensamm. Hur tror ni det känns? Nej juste, för ni har all the attention där ni sitter.
Hehe..FUCK that shit. I'm out of here.

Om det är så du vill ha det så, okej, fine.
Lets leave everything we had behinde.

Komentarer & åsikter
Postat av: Melina

men visst, haha, tjockisar som vill göra läxor, töntigt värre (;



FLUFFY, ditt inlägg fick mig verkligen att tänka.. för allt slår så himla rätt.. tyvärr har jag varit sån, kanske till och med är (men det hoppas jag inte) och det är klart att man gillar uppmärksamheten.. efter ett tag tröttnar man dock på att vara bara ett utseende..

och om du inte duger så gör ingen det, för du är verkligen helt underbar, fortsätt var som du är och ändra inte på nått. Du är solklart min förebild i alla fall.

2008-09-28 @ 14:18:17
URL: http://melinaas.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0