Jag kan vara taskig, grovt taskig.

Åh mitt liv kretsar runt dans just nu, helt och hållet.
Kan sitta och titta på dans hur länge som helst...
Dansa kan jag inte göra hur länge som hlest för förr eller senare blir jag helt slut (fråga Kevin Micheal han såg mig dansa igår hah)

Iaf, idag är det sönda och klockan tre är det reggaeton time for Nica girl. Ska me henne till dansen och Filipina hänger nog oxå med. Annars har jag inget planerat.
Vill träffa min mulatt katt, saknar henne fan -.-

Även om de skönt me gymnasiet nu å jag trivs galet så saknar jag vissa från min gammla skola galet mycket.
Själva skolan saknar jag inte, min klass va aldrig en klass utan vi va alltid utspridda i olika grupper. Ingen bra sammanhållning och jag och mitt "gäng" HAHA mobbat, hamnade alltid i bråk me nån brud (eller flera brudar)

I slutet av skolan, när alla sa hejdå och allt va så sorgligt skulle folk bli vänner me varandra och säga förlåt osv. Visst de gulligt men det finns dom som jag verkligen inte skulle kunna gå fram till å krama å säga ha ett bra liv blabla, det skulle kännas FETT falskt efetrsom vi hatat varandra typ 4 terminer i rad. Eller nej... Mer fan xD det börja i fyran om jag inte minns fel, alltså 5 år ^^,
Men fan va kul jag hade ändå XD
Om  jag verkligen bråkar me nån, alltså inget litet tjafs som varar två dagar nej, utan om jag verkligen inte gillar nån eller fuckar ur för nån e fittig mot mig,  så vet dom flesta som känner mig hur jag kan vara groovt taskig, och då vet alla att nu e fluffyy sur på den och den. (oj vad ärlig jag är mot er nu!) Jag är verkligen så, asso kunde vara grovt taskig mot folk, kan inte vara vänn me alla och le hit och dit ee... de går inte. De väll en brist jag har. Synd om mig. (xD)

AJA, w/e.
Nu ska jag inte sitta vid datan mer. Avslutar me en bild på min Katt. Hans röst och hans sätt att dansa på scen... Dödar mig :s
Ha en bra dag, sitt inte inne vid datan, ta me alla kompisar ut och ha KUL!



Leker gangstah va? Tönt! <3

Komentarer & åsikter
Postat av: fre

Aah elrhuur, mjauu =)

2008-09-14 @ 14:42:30
URL: http://frehagos.blogg.se/
Postat av: Mino

Svar: Den låten är så äckligt bra, kan relatera till den på minst 5 olika sätt.



Min gymnasieklass var splittrad. Men höll sig till folk som passade en själv. Lite synd eftersom att gymansiet är det sista du skall behöva göra enligt skolverket innan man välkommnas in i den "vuxna världen". På studenten förenas alla så sjukt bra, man splittras men minnet av ens kamrater finns ändå alltid i form av bilder, skratt och ett x antal skoldagar :)

2008-09-14 @ 15:52:11
URL: http://manreet.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0