Jag tar på mig vad jag vill!

Bråttom bråttom.
Skola vid 10, datakunskap.
Eller, nej så heter det inte. Datorkunskap. Så.

Inga kläd problem idag, det är alltid lika konstigt och nästan alltid likadant.
Garderoben full med kläder på morgonen, tröjor, jeans, koftor, allt möjligt, saker som jag inte ens använt och ändå: "jag har inget att ha på mig" "vad ska jag ta på mig idag?"
Haha, slutar alltid me att jag bara slänger på mig nått och det är så det blir bäst ju :O
Det gjorde jag nyss och nu är jag ready to go, inget smink de så jobbigt och onödigt xD
Nu vet ni det... Om ni ville veta alltså.

SKa träffa mulatt katten idag om allt går som planerat. Kommer bli riktigt skoj! ^^,

Slänger in dagens låt sen måste jag till bussen med latina gurl.

Bobby Valentino -  If I had my way.



Låten gör mig glad på nått sätt, den e... Mysig. Kan man säga så om en låt?
Äh, jag kan. Den är MYSIG ;)
Ha en bra höstdag.
See yall later ♥

Komentarer & åsikter
Postat av: Linda

ohhh älskar bobby valentino!

2008-09-29 @ 13:45:49
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: Sergia

OOOOOOOH if i had my way, she would't bee whit me, he wouldätafgj be whit u bla bla la :D ooooh

2008-09-29 @ 20:03:11
URL: http://espinoza.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0