Hiphop is not dead

Tillbaka här hemma.

Dansade galet.. Men vill bara dansa mer och mer hela tiden.
Ska verkligen börja dansa mer, så mycket jag bara hinner. Jag älskar det, det är så underbart.
Street, hiphop och krump är det jag gillar allra mest ♥

Ska verkligen bara ta det lugnt resten av den här dan nu... Slappa och läsa boken, måste ju bli klar me den.
Kanske drar ut sen sent ikväll och möter nån kompis, mulattkatten kanske?
Annars blir de bara chill pill.

Känner inte för att planera nått speciellt så det får bli som det bli!

Ska diska nu KUL... Höhö.
Vi hörs senare, bye gangstahs.


Slänger in en utav mina favorit bilder.


 Love it! ^^,

Komentarer & åsikter
Postat av: Melina

hahahahaha, i min värld finns det inte att man känner sig som en tjockis, vi alla är det på något sätt (;

2008-09-27 @ 22:10:45
URL: http://melinaas.blogg.se/
Postat av: sergia

Gratzie corazon :)

<33

2008-09-27 @ 23:25:14
URL: http://espinoza.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0