En helt vanlig onsdag

Okej, hej.
Det här blir ett kort inlägg.
Är hemma nu, skönt. Gick hem från skolan, det är jätte fint väder!
 Men självklart måste jag städa mitt rum och läsa boken vi fick från skolan -.-

Inget ute tugg idag inte. Skolan va som vanligt, god mat idag ^^, HAHA, tjockis.

Men aa E inte på bästa humöret just nu... Måste börja lägga mig tidigare, det här går inte. Somnar trött och vaknar trött, inte bra.
Plus, e inte allt som de ska mellan mig och en viss person som betyder grovt mkt för mig.
Måste fixa det och det tar på krafterna, rätt mycket.

Ska städa upp nu, läsa lite sen kolla på När mörkret faller, fick höra idag att den ska vara riktigt bra så. Ja, varför inte?
Nån utav er som sett den?

Lämna en kommentar eller två.
Hörs sen, bye.

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0