E uppe tidigt! :O

Jag är uppe tidigt för en gångs skull, rätt coolt jag som kan ligga i sängen och sega till klockan två om ingen säger åt mig.
Men om jag går upp klockan två blir jag ändå sur på mig själv för har typ sovit bort halva dagen. Inte så kul men men xD

Drog ut min kille igår, hade galet mycket spring i benen ville bah UUUT och flippa.
Vi tog massa bilder (hälften helt keffa) jag dansade haha me musiken från mobilen, helt galet...

Kom hem halv 12 och va ännu tröttare än jag va innan men det va sån där skön trötthet ni vet.
Låg i sängen å smsa typ två timmar (hej jag e konstig sms neerd) och sen däcka jag helt.

Idag måste jag plugga och va duktig. Drar nog till katten och hans white brother senare idag...

IAF, fett segt inlägg. Skriver mer sen istället. Kul att ni gillar dans videos som jag lägger upp, skriv om ni vill se mer bara.

Word I'm out!


Bild från Ung 08 fetsivalen. Tagen vid Playahead tältet. FJORTIS STÄMPLADE HAHA.
Som ni ser fuckar jag alltid bilder... Men hallå? testa å stå breve  Mister P när han flashar magen me SL tattuering
så ska ni se, man garvar tro mig.

Grovt många sommar minnen...



Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0