Cartagena är kärlek

Ååååååh det är så galet tråkigt att göra en power point presentation om ett land elle sig själv -.-
Uff...

Jag ska göra om Cartagena, finaste staden i Colombia. Åh det är fett underbart där.
Men just nu är det bara pain in the ass att sitta här och försöka skriva och lägga in massa bilder x

Men ni kan få en bild, och jag säger till er... Om ni har vägarna förbi åk til Cartagena haha ;)

 




Önska mig lycka till med den här grejen nu...
BYE BYE MUFFINS


Komentarer & åsikter
Postat av: fre

VAH de e skit kul med power point love it

fick mvg hahah =)



Jag vet, ska verkligen sluta gå ut nu, skolan skola måste priotera skolan!

2008-09-29 @ 14:08:38
URL: http://frehagos.blogg.se/
Postat av: Sarah

åh min kompis e helt kär i sydamerika..ska tipsa om den staden haha

2008-09-29 @ 17:50:54
URL: http://estailo.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0