Dagens låt får mig att skratta

Vi måste leva fira, fria från knaz och skitsnack det ser omöjligt ut, folk kommer alltid svika andra och knaz finns överallt.
Men att försöka är att ta ett steg iaf.
Vi ska försöka och jag orkar inte bry mig om er längre, ni är bara löjliga där ni sitter och ser balla ut.


Jag såg för ett år sen en video som va en klockren parodi på tonåringar.
Jag har varit tonåring i snart 4 år nu :O haha, den va så rolig och skit bra gjord.
Vill lägga upp den här men jag hittard en ingenstans.

I videon tar dom upp olika beteenden hos tonåringar, både killar och tjejer.
Minns att dom sa nått i stil med att: När hanarna blir könsmogna och kåta vill dom gärna vara närmare honorna både känna och titta på dom. Då gäller det att visa hur coool och snygg man är, hur stort könsorgan och det gäller att veta vad honorna gillar.


Haha det va så kul.

Skit samma egentligen, my girl is here och ska lägga in dagens låt nu.
VI DÖR AV GARV för den videon svär.. Haha massa minnen till den oxå.

FÅGEL FUCKING ROGER

Komentarer & åsikter
Postat av: Linda

Hahahaha roligt skrevet



Haha söt. Låg på ungefär 100st efter att jag slutade blogga.. igår hade jag över 200st från ingenstans. Vad har du ungefär? :)

2008-10-03 @ 11:15:32
URL: http://lllllinda.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0