En skön torsdag me såna där jag älskar

Tjohej!

Sitter med datan i sängen och NJUTER av en skön torsdag kväll.
Åh det är så skönt, jag har inget prov att oroa mig för tills imorrn.

För cirka en timme sen satt jag här med mina tjejer och hade det mys, massa snack om allting. Ni vet hur det är?
Bara chilla, ligga i sängen med massa kuddar, snacka om allt och inget, i vilka kläder vi vill, hur vi vill.

Tjejer och killar som jag brukar va me, mina dörrar står öppna för er ♥

Såg filmen Disturbia, asso.. Förlåt Dani men... Shia... Asso jag är lost i honom när det gäller kändisvärlden.
Helt seriöst.
Hans personligeht, sättet han spelar sina roller i filmer, hela han som inte är nån muskel snubbe med perfekt hy och mörk röst. Han ser ut som en pojke och ju mer jag ser av honom ju mer gillar jag honom! Haha.

Jag faller för sånna killar som inte sträver efter nått macho alls, folk runtomkring kan säga åååh han ser så liten ut, han har ingen bred rygg och inga magrutor. Och? :)

Mi amor är ingen sån kille och jag älskar allt med honom. Det bara är så.

Iaf, nog om det slänger in en bild på Shia, lost lost asso. Står inte ens ut me å se han kyssas me nån brud p film xD
Barnsligt? JA!




Komentarer & åsikter
Postat av: Anonym

HETHETHET

2008-10-17 @ 12:54:05
URL: http://melinaas.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0