Uppdate, I am back!

Tjena.


Idag är det lördag och gud vad skönt det ska bli att dansa, tänka på annat ni vet.
Det går bara bättre och bättre, uppvärmningen dödar men strechingen visar att jag blir vigare och vigare.

Senaste dagarna har varit knaz på många sätt och underbara på andra sätt.
Knazet kan jag inte skriva om här men ni som är inblandade vet vad jag menar, jag har sagt mitt, ångrat sånt jag gjort fel men säger ändå att allt e fucking inte mitt fel.
Men nog om det, upp till er nu. Saknar dig och er hur som helst.

Har spenderat tre underbaara eftermiddagar me mina tjejer från gamla klassen, vi som känt varandra sen sexårs och är lika på så många sätt. Barndomsvännerna är dom som står mig närmast, genom knaz glädje och sorg har vi ändå hållit ihop. Visst?
Igår chilla vi hos mig med film och nutella haha tjockisar ^^,  Snacka minnen och allt möjligt skit.
Det är typiskt brudar och så ere bara. Vad ska ni göra?
As garv på vägen hem gav mig magrutor när mulatt katten trodde jag plockat upp kläder från gatan vid donken, som värsta luffaren... xD Säger till er att jag och Dj höll på att kissa på oss av garv. Fy fan... =')

Vi har alla bråkat me varandra, dissat och snackat skit hit och dit. Lurats osv. Men här står vi ändå och nu när vi inte ses varje dag är vi närmare varandra än nånsin.
Har lärt mig nu att man behöver inte smsa 24 för att hålla kontakten? Saker har ändrats och senaste veckan har jag funderat fett mkt på mig själv och livet och all ni som står nära mig.
Its a new begining.

Mötte upp en gammal vän i mariatorget i onsdags efetr en lång dag som bestod av streetdance och basket.
Chilla hos honom snack ockh älskade family guy och sen back to the förort.

I måndags drog jag, beccs och tex till rågsved, chilla där i först den skööna solen sen i kylan -.- Gjorde läxan, fan va duktiga!
Iaf, bulle och choklad från press byrån sen direkt hem.

OCh trosdags alltså i förrgår chilla vi galet på donken. Vårt andra hem höhö... Nej men... det är underbart att va med er ska ni veta! =)

Nu vet ni vad jag har haft för mig och nu är jag back to bussines igen.

Komentarer & åsikter
Postat av: Camilla, fixar bloggdesigner!

Hej du, jag har för mig att du brukar klä dig baggy? Är du intresserad av ett par mecca jeans i storlek 32? I sådana fall har jag ett par du kan få köpa om du vill!

2008-10-11 @ 17:32:46
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0