HÖHÖHÖ

Till min stora förvåning är det folk som saknar min blogg (?) HAHA.
Kul å höra för fan...

Nu Melli ska jag skriva ett inlägg för som du utryckte dig så fick du PSYKOS. Och jag vill inte bära ansvar för ett enventuellt sammanbrott hos dig.

(shit vad duktig jag är på att skriva, jojo jag är minnsan en duktig förorts unge!) In your face motha fucker, som savanah skulle sagt.

Jag sitter i skolan, kolckan är 20 över 13 just nu och mina skor är rosa.
Min stol är blå och toffsen jag har på min högrahandled är oxå blå, mendan tofsen jag har i håret e rosa...
Lektionen är: Kommunikation, jag går ju beteende vetenskap. Men som ni märker jobbar jag inte just nu.
Ingen i rummet jag sitter i gör det.
Hej Vi är B1A.
 
En fett jobbig brud kasta en pappers boll i mitt öga nyss och nu rinner det som in i helvete, kommer säkert bli blind på ögat oxå och få ha ett sånt där roligt i prosiln ^^,
Sen kan jag sitta å peta på det hur jág vill utan att känna nått alls.
Nu rinner det ännu mer och det blöder lite oxå... Borde åka till sjukan men jag trivs i min blåa stol.

FAN VAD JAG BOMBAR....

Jag längtar galet till på lördag för då sticker jag till sköna grekland ska scteka galet och köpa med mig lite grek hår till Schlyna och en hängmatta till Tex. Becs får inget, hon kan få mitt ruttna öga.... :D
Som han i Pirates of the Carribean ni vet? Som tappar sitt öga hela tiden och sen gör han det rent med sitt spott och stoppar in det. ABOW NASTY.

Ni behöver inte läsa mer av det här inlägget för det är bara flumm flumm, inget vettigt alls.
Om ni måste gå och stänga av mot eran vilja så kommer det en repris näst nästa vecka, MISSA INTE.


Nu öppnade nån fönstret och det är fett kallt ute jue... Melli sitter me sin svarta mössa inomhus och tror hon e cool.
( Det är hon inte så det kan ni hälsa henne ^^, ) HJÄRTEGULL på dig själv.
Halv finnen sitter med sin gula jacka och e helt inne i Facebook, på tal om facebook skrev jag en bok om Barca där nyss som en kommentar på en bild... Säger bara Fuck Real upp och ner, ut och in, bak och framm.
Men Gonzales har luft och vem ska ta den ifrån han? Nee stackars fiskpinnen bäst å låta han.

Nu vibrera mobilen, de brorsan den störande älskade tönt serben som mobbat mig hela dan för lufffarna vann igår.
HAHHA, ska träffa han och ge han en fet box :) <3

Måste logga, hörs nån dag. HEJDÅ

Komentarer & åsikter
Postat av: Melina

jag känner mig ärad som får ett helt meningslöst inlägg, bara ägnat åt mig (; hahaha, min mössa är fin och hammarby ägde sönder djurgården. pusss

2008-10-21 @ 17:01:30
URL: http://melinaas.blogg.se/
Postat av: Nilufer

Niice dag hahahah =P

2008-10-21 @ 18:10:57
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: rebecca

meeh ditt öga funkar jue!,

nåt kan jag väl få X)

<3

2008-10-22 @ 13:52:31
Postat av: Aima

i alf så äger du www.blogg.se

2008-10-22 @ 21:46:37

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0