Back to basics

Saker förändras så snabbt! DAMN.

För en vecka sen kunde jag planera hur allt skulle bli, trodde jag visste var jag hade alla och vad dom tyckte om mig osv.

Nu börjar nått nytt som jag måste vänja mig vid och tillsammans klarar vi ALLT, jag vet det.
Hur mycket knaz har vi inte gått igenom? Juste.



Hösten är underbart mysig, jag kan fett känslig på hösten, venne varför
Vill bah krypa upp hos dig och stanna där, inget ska komma emellan, inget plugg, pengar knaz, famlij bråk, inget inget.
Den stunden med dig vill jag ha för mig själv.
Stänga ute det andra och bara bli liten och svag hos dig.
Du känner mig ut och in, you know my ways.
Ett år snart, vill inte kan inte släppa dig.

Till alla er sjuk, galet, underbara vänner som ringt, smsat och hittat på saker tillsammns med mig STOORT TACK :D
Jag tror inte nån klarar sig utan kärlek. Jag behöver er och är ständigt tacksam.


Imorrn ere back to the school igen och ska få ordning på alla saker.
Önska mig lycka till!



Komentarer & åsikter
Postat av: Jenna

WOW!

Det var en snygg design , fixade du den själv?

Hur är det med allting annars ?

Take care / jenna

2008-10-13 @ 22:17:52
URL: http://jemaa-a.blogspot.com/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0