Frossa i bilder, jag älskar er oavsett!

Det är när man mår såhär som jag gör som man inser hur viktiga vännerna är.
Varför alla säger: Va rädd om dina vänner.


Det är nu man känner hur mycket man saknar dom bra vänner som man förlorat.

Jag känner mer än nånsin hur mycket jag tycker om er och hur mycket jag faktiskt behöver er, ta det som ni vill.
Det här kommer från hjärtat., ni alla betyder mycket för mig.

Jag skriver det här nu det är alltså hur jag känner  nu som räknas.
Bråkar gör vi alla, vissa mer andra mindre. Vissa om skit saker vissa om grova.
Men ni fattar I'm Down for you, förlåt mig för dom gångerna jag inte fanns där.

Dani, skrolla ner!

          



I love you guys. Skit samma vad som hänt och kommer hända, hur det är just nu. Det är såhär jag känner.
PusS!
 



Ps. Dani! jag tror på oss, med tiden blir det bra igen.

Komentarer & åsikter
Postat av: Sara Maria

shiit minnen <3

2008-10-10 @ 10:28:00
Postat av: Melina

verkligen att den enda bilden du har på mig är när jag sitter intryckt i ett skåp (: hahaha, kärlek till dig

2008-10-10 @ 15:29:59
URL: http://melinaas.blogg.se/
Postat av: Mr. peeaaamp

Peace n luv from me to

2008-10-11 @ 11:22:00
Postat av: hanski

världens bästa och sötaste laura!

feet gammla bilder, alla mina gamla e borta sen jag lämnade in datan på lagning.. :'(

o du vet att ja alltid finns för dig älsk! ;)

no matter what. löööv jah

2008-10-14 @ 19:34:25
URL: http://hanskii.blogg.se/
Postat av: salina

OMG!

VA GAMLA BILDER!

DAAAMN hahahahahha

va söööt du är fluffy bäästa det kommer alltid vara jag och du sis du vet! :)

2009-01-14 @ 22:22:32
URL: http://ohsalina.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0