Jag tänker och tänker, vill inte tillbax

Vad skönt det känns just nu att jag har all tid i världen att vara mig själv... Att bara sitta här och skriva det jag känner för..
Jag vill inte tillbaka till kalla sverige, jag vill hellre ta hit alla er som  jag älskar å vara med och som jag just nu saknar groovt mycke.

Till mina tjejer: Nästa år drar vi utomlands, jag skiiiiiiiter i. Vi ska dra.

Och du och jag bebo, vi ska göra allt det där vi har drömt om. Califrona Love baby, bara du och jag <3

Jag har inte saknat livet i sverige alls,ååh allt fuckt up me vänner och plugg.
Utseende press och projekt arbete, kylan medan jag väntar på bussen och stressen över prov.
Visst på kvällen är det mysigt när det är kallt ute och man kan ligga inne å kolla film men.. Skönare att va ute i solen, dansa å ha kul. Gå ut i linne å shorts bara sådär och där luften e varm och fuktig.
Tex mex vet hur fint vårat hår blir av fukten, haha visst? xD

Nej men helt seriöst... Sverige e bra på sommaren, fast jag gillar inte stockholm alls. Men men chilla ute som chilla ute.
En sak är rätt rolig när jag snackar med greker här, dom säger till mig :
"Haha, svenskarna flyr till vårat land och våra öar för att ligga och steka på nån strand och sen bli röda som kräftor.
Är det så kallt hos er?"

Hahhaha... Ja lite så ere nog. Sen tillägger dom oxå att svensklarna måste lära sig att när man e så vit som dom så måste man va försiktig för det är farlihgt att bli så bränd. Jag svara att nog vet dom att det är farligt och dom flesta har väll solkräm..?
Greken svara: Hhaha, solkräm? Youghrt är det bästa mot solbrännan! :D

Komentarer & åsikter
Postat av: sandra

hejsan, kika gärna in min nya designutlottning :)

2008-10-29 @ 23:15:39
URL: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: Mino

Stressa inte med ditt projektarbete. Ta det lugnt och gör det ordentligt. Jag gjorde ett misstag, började för sent och då började jag cirka ett halvår innan det skulle lämnas in. Så börja tidigt och lägg ner extremt mycket energi på det!

2008-10-31 @ 21:22:51
URL: http://manreet.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0